sobota, 1 grudnia 2018

Kalendarz adwentowy - wersja light !!!

Bilans:
  • śniadanie: owsianka na mleku sojowym o smaku nerkowców z malinami, jeżynami, borówkami amerykańskimi, jagodami goji i chia + herbatka biała z mandarynką i poziomką (311)


  • przekąska: gruszka (70)
  • obiad: warzywa z ryżem i 4x paluszki rybne + sok jabłkowy (395 + 160)

  • przekąska: lody o smaku mango z malinami + herbata czarna (180)

  • kolacja: herbata gorzka 
+ Silica - tabletka
+ Magnez - tabletka

= 1046 kcal



Święta!
Mam i ja - kalendarz adwentowy! Bez nie go czas oczekiwania do świąt nie byłby tak magiczny. No, ale co tu zrobić jak w ostatnim poście pisałam, że koniec ze słodyczami. Dlatego znalazłam kalendarz adwentowy w wersji herbacianej. Trzymam się postanowienia ;-) Codziennie rano będę zaczynać dzień od pysznej cieplutkiej herbatki z owego kalendarza. Co lepsze, każdego dnia będę zaczynać od innego smaku herbatki.

*Kupiłam go w Auchan za 15 zł.


2 komentarze:

  1. Ale smacznie wygląda :D A ten kalendarz to świetny pomysł, sama bym chętnie przygarnęła!
    -Grace

    OdpowiedzUsuń