czwartek, 13 grudnia 2018

Wymiary + bilans

Wymiary:
waga - 96 kg
talia (pod biustem) - 92 cm
nadgarstek - 18 cm
brzuch (na wys. pępka)  -110 cm
biodra - 119 cm
pupa - 118 cm
udo lewe - 68 cm
udo prawe - 72 cm
łydka - 42 cm


Bilans:
- śniadanie: omlet z musem jabłkowym, masłem orzechowo-piernikowym
+ herbata malinowa (440)
- obiad: 3x gotowane ziemniaki, 2x szparagi zielone gotowane, 
gotowana marchewka, 3x paluszki rybne + woda mineralna (421)
- kolacja: 1x kromka żytniego chleba z masłem, serem pleśniowym, 
pomidorem, szczypiorkiem + herbata włoski koper (407)

+ 2x Silica - tabletka

= 1268 kcal



3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się różnorodność Twojego bilansu ^^. Trzymaj się i powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowy bilans to podstawa! Trzymam kciuki, kochana <3
    Zapraszam również do siebie :)
    https://szelestmotylichskrzydel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ♥
    Szczerze? Przy tej wadze twój nadgarstek jest chudziutki ;) Ja ważę 56 kg i mam 14.5 cm.
    Spore to śniadanie ;p Ale obiad za to piękny. Gratuluję.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń