wtorek, 1 stycznia 2019

Postanowienia Noworoczne na 2019 rok

To już mój trzeci wpis tego typu na tym blogu i o ile pamiętam na 2015 i 2014 również pisałam teksty na poprzednim blogu. Wow! Jak ten czas szybko leci. 😲😄
Do rzeczy - 2018 to zdecydowanie był dobry rok. Dużo się w nim wydarzyło. Przede wszystkim pożegnałam się z liceum i zrobiłam maturę. Ponadto poszłam na studia. Za pierwszym razem źle trafiłam, ale teraz to już co innego. Jak na razie leci dobrze (za pewne do pierwszego kolokwium). 😂
2019 to będzie świetny rok. Bardzo dużo się wydarzy (oczywiście o ile wyjdzie). Mam wiele planów wobec samej siebie jak i samego bloga. 😉

Postanowienia Noworoczne na 2019 rok:

1. Jeść min. 1300 kcal na dzień
2. Ćwiczyć regularnie/3-5 razy w tygodniu. (+ Zacząć regularnie biegać latem).
3. Bardziej urozmaicić posiłki. Nie same warzywa i owoce.
4. Rok BEZ LICZB dalej obowiązuje! 
5. Znaleźć równowagę. 
6. Zakochać się 💖 Może tym razem się uda 😁😅
7. Ograniczyć zużywanie wszelkiego rodzaju plastiku. Tzn. być bardziej ECO.🌲🌳🌴🌵
8. Ponawiam oczywiście - Nie bać się nowych wyzwań ;-)


5 komentarzy:

  1. Świetne postanowienia <3 Życzę Ci, żeby udało Ci się zrealizować je wszystkie :) Trzymaj się i wszystkiego najlepszego w 2019 roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno patrzyłam się na twoje stare posty i znalazłam właśnie stare postanowienia noworoczne i zastanawiałam się co dasz w tym roku :) oby 2019 był lepszy niż 2018 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochać się nie jest trudno :D Gorzej kogoś pokochać ;)
    Trzymam kciuki za twoje postanowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre postanowienia! Oby ten rok był dla Ciebie tak pozytywny jak piszesz 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło czytać ze 2018 będziesz dobrze wspominała:) powodzenia na 2019

    OdpowiedzUsuń