czwartek, 3 stycznia 2019

Plany na rok 2019 względem bloga

Hej :-) Myślałam już nad tym długo (od kilku miesięcy). Co ulepszyć w blogu, co poprawić... i jedną z rzeczy, które chce zmienić to to, aby dodawać więcej zdjęć - przeze mnie wykonanych - nie tych z internetu. 😂 Ponadto na cały rok rozplanowałam serię postów o osobach, które mnie inspirują. Myślę, że jest to fajne urozmaicenie bloga. Posty te będą pojawiać się tylko raz w miesiącu, w pierwszym tygodniu każdego miesiąca. Będą one o tematyce zdrowego stylu życia, dobrej organizacji czasu, jedzenia i odchudzania. Co więcej, mam zamiar wrzucać tu więcej bilansów i przepisów. Oraz raz w miesiącu będę publikować moje aktualne wymiary + wagę i może jakieś zdjęcia mnie (zaznaczam, że nie mam w domu lustra). Będzie ciekawie 😉😃


7 komentarzy:

  1. To świetne pomysły, będę niecierpliwie czekać na te wyjątkowe posty ^^. Trzymaj się i powodzenia, Słońce

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria postów o osobach, które Cię inspirują zapowiada się bardzo interesująco, czekam na nią z niecierpliwością! :D Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem ciekawa tej serii postów. Mam nadzieję, że pierwszy pojawi się już w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki aby wszystko się udało :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi świetnie. Czekam z niecierpliwością na wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pomysł brzmi bardzo ciekawie. Czekam z oczekiwaniem. Pozdrawiam
    https://czarna-mgla-uczuc.blogspot.com
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu już się nie mogę doczekać, fajnie brzmią te pomysły :D

    ~Vicy

    OdpowiedzUsuń