wtorek, 15 stycznia 2019

Bilans:

- śniadanie: 1x kromka chleba żytniego z masłem, avokado 
i pastą jajeczną (na majonezie) + herbata czarna (487)
- przekąska: 10x kosteczek mlecznej czekolady z kokosem (240) - pyszna była 😂
- obiad: warzywa duszone na patelni + sok Kubuś (160 + 88)
- kolacja: 3x hemp bars (własnej roboty) + herbata gorzka (360)

+ cardio w domu 1,5 godziny

= 1335 kcal


Kiedyś sok Kubuś piłam dzień w dzień. Potem z niego zrezygnowałam przerzucając się głównie na wodę mineralną i soki świeże, ale ulepszając swój jadłospis stwierdziłam, że do niego wrócę hahah Kocham go! 💗


2 komentarze:

  1. Super bilans i inspo. Pozdrawiam i zapraszam do siebie https://w-czarnej-ziemii.blogspot.com
    PS. Poprzedni blog mi usunęli.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny i zdrowy bilans , powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń