poniedziałek, 12 listopada 2018

Nic ciekawego

Bilans:

- śniadanie: 1x snickers domowej roboty, bez karmelu, 
ale w zamian za to, z masłem orzechowym również domowej roboty 
+ czarna herbata (450)
- przekąska: kawa INKA z mlekiem sojowym (20)
- obiad: 3x naleśniki z powidłami śliwkowymi bez cukru 
+ woda mineralna (610)
- kolacja: 3/4 snickersa domowej roboty, bez karmelu, 
ale w zamian za to, z masłem orzechowym również domowej roboty 
+ kawa INKA z mlekiem sojowym (400 + 20)

+ Magnez - tabletka
+ Silica - tabletka

= 1500 kcal


8 komentarzy:

  1. Nie chciałabyś podzielić się przepisem na ciasto? ^^"
    Trzymaj się i powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, ale nie mam dobrych zdjęć zrobionych snickersów. Dlatego w najbliższej przyszłości przepis na nie nie wpadnie. I w ogóle moje snickersy to nie ciasto tylko batoniki (domowej roboty) ;-)

      Usuń
  2. Snickers brzmi apetycznie. Ciekawe, czy znajdę gdzieś wegańską wersję.
    Bilans ładny! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wersja nie jest wegańska, ale robiłam też swego czasu snickersy wegańskie i są równie pyszne co te "zwykłe" ;-)

      Usuń