wtorek, 25 maja 2021

Update: ciężki tydzień, czerwiec, praktyki (studia)

Ostatnim razem znów podjęłam kolejny krok ku naprawie zdrowia. Zapisałam się do psychiatry, na NFZ, w moim mieście. Data kiedy mam iść to 20 lipca 2021 r. po południu. Jeśli będę wtedy pracować to mam ogromną nadzieję, że uda mi się zdąrzyć lub wziąć wolne tego dnia. Póki co tylko tyle ze "zdrowotnych" rzeczy.
Ten tydzień jest naprawdę ciężki. Na studiach wciąż nadrabiam zaległości. Od przyszłego tygodnia zaczynam praktyki w radiu (chyba w dziale marketingowym), więc stres. Bardzo się cieszę na same praktyki, poza tym, że po prostu muszę je wyrobić to zwyczajnie cieszę się na "popracowanie" w dziale marketingowym. Wciąż szukam swojej przyszłej ścieżki zawodowej. Lubię marketing, ale nie mam pojęcia czym chciałabym później się zajmować w tej branży. Myślę, że mnóstwo osób idących na studia wybiera po prostu to co ich interesuje bądź sprawia przyjemność/nie większej trudności uczenia a dopiero później lub jeszcze w trakcie studiów znajdują to z czym chcieliby połączyć swoje zawodowe plany. 
Mój licencjat leży i płacze a ja wraz z nim. Nic mi nie idzie. Jaki powstał taki póki co się ostał. Muszę jeszcze w nim zrobić wiele poprawek i duuuużo dopisać.
Jutro jadę na miasto by pozałatwiać to czym pewnie nie będę mogła zająć się przez najbliższe kilka miesięcy a przynajmniej w czerwcu. 

4 komentarze:

  1. Powodzenia z licencjatem. Zawsze byłam ciekawa jak wygląda praca w radiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysyłam moc motywacji do dbania o siebie, zdrowie i do zapierdzielu na studiach! :D
    Jak już poogarniasz sobie wszystko to się odezwij ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwę się z pewnością. Póki co, codziennie zjawiam się z czymś na Instagramie, o tej samej nazwie co mój blog ;-)

      Usuń
  3. Pisanie pracy na pewno jest stresujące, mam nadzieję że ci to sprawnie pójdzie :)) Czekam aż się odezwiesz :D

    OdpowiedzUsuń