czwartek, 24 grudnia 2020

24 grudnia

 Coroczne święta u mnie w domu/rodzinie są tak samo beznadziejne. Co rok słyszę na swój temat od pewngo grona osób te same przykre słowa a od drugiego grona osób coraz to nowsze, ale równie smutne słowa. Dlatego w tym roku chciałabym postawić na swoim i nieprzejmować się tym co w koło słyszę. Stąd słowa ode mnie do mnie to: Nie martwić się/Nie przejmować się tym co usłyszę na swój temat. Ponieważ żadna z tych osób a także żadne słowa nie są w stanie zmienić tego kim byłam, kim jestem ani kim będę. 
Również święta nie powinny służyć temu by się złościć i obrażać. Bynajmniej u mnie to się dzieje na codzień przez resztę dni w roku, więc na ten czas sobie odpuszczę i nie będę się złościć na ludzi, którzy mnie nawet nie znają. 

Moje Drogie
Z okazji Świąt życzę Wam, abyście nie martwiły się tym co natalerz położyć by nie przytyć, by nie był to dla Was czas wyzwań jak się bardziej teraz ograniczyć, by nie liczyć każdej kalorii z każdego kolejnego przejedzonego ciastka, by nie smucić się słowami innych, tych, którzy tak jak i ci moi oceniają Was bezpodstawnie, czerpiąc z tego jakąś dziwną korzyść. Życzę Wam również tego co na poniższej ilustarcji.

fot. Instagram | obrazkimile

2 komentarze:

  1. Święta racja nie warto się przejmować! Życzę Ci spokojnych i wesołych świąt!💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że dodałam to zdjęcie na insta i nawet je sobie zapisałam. Świetne jest i ideaknie oddaje "magie świąt".

    OdpowiedzUsuń