piątek, 24 czerwca 2022

To smutne uczucie, kiedy Twoje marzenia spełniają się komuś innemu

Mam ponowny zastój w życiu. Mimo brania lekarstw czuję lęk i narastającą niechęć do życia. Codziennie przytłacza mnie co raz dłuższa lista zadań do zrobienia, bo co nie zrobię dziś niestety nie przepada, a przechodzi na następny dzień. Mam też załamanie emocjonalne ostatnio. Znany mi tekst z Internetu - To smutne uczucie, kiedy Twoje marzenia spełniają się komuś innemu. - I poczułam to czytając kilka dni temu jeden ze wpisów u Agi. Tak mnie to przytłoczyło, że w pracy kilka razy się popłakałam. Siedziałam i płakałam mając nadzieję, że nikt nagle nie wejdzie i nie zobaczy mnie w takim stanie. 

Wczoraj na wieczór zrobiłam cardio. Plan był 1 godzina cardio, ale opadłam z sił po 30 minutach, kiedy zrobiło mi się nagle słabo w czasie ćwiczeń, więc odpuściłam resztę. Dziś bez żadnych ćwiczeń, bo przez cały dzień nie wiele zjadłam. 

Bilans:
- 3x banany
- mała miseczka jogurtu greckiego naturalnego z otrębami pszennymi i dojrzałym bananem 
- 4x rożki kokosowe w czekoladzie (Cukiernia Sowa)
- około 1.5 litra wody mineralnej
- 200 ml herbaty zielonej
- 200 ml herbaty "na odchudzanie" (mieszanka ziół)
- 1x bułka z masłem roślinnym, 2x plastry sera owczego i majonez wegański

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz