piątek, 1 stycznia 2021

Postanowienia Noworoczne na 2021 rok

Nie chciałabym więcej tworzyć postanowień, które nie będą możliwe do spełnienia przez osobę, którą jestem. Ponieważ niestety dotychczas spora część postanowień był stworzona dla osoby, która istnieje tylko w mojej wyobraźni. Ona jest mną, ale w rzeczywistości jej nie ma. 
Dlatego postanowienia na 2021 rok są możliwie proste. 

Postanowienia Noworoczne na 2021 rok

1. Jeść odpowiednio dużo, czyli około 1800 - 2000 kcal na dzień.
2. Ćwiczyć regularnie/4-6 razy w tygodniu. (+ wrócić do biegania latem).
3. Rok BEZ LICZB! To się chyba nigdy nie zmieni ;-)
4. Pójść na kolejny kierunek studiów, ale tylko na ten, który w moim przekonaniu będzie mi potrzebny, a nie na magisterkę bo tak się przyjęło w Polsce.
5. Dalej bardziej oszczędzać pieniądze.
6. Schudnąć a zarazem o ile to możliwe osiągnąć lepsze wyniki krwi na insulinę i glukozę. 
7. Zadbać o żelazo w diecie. 


1 komentarz:

  1. Twój "Rok bez liczb" to już chyba standard :) Zawsze właśnie z tym mi się kojarzysz. Ja mam takie natręctwo, że uwielbiam liczby. Lubię wiedzieć ile filmów obejrzałam, ile książek przeczytałam, ile godzin się uczyłam, ćwiczyłam itd..

    OdpowiedzUsuń