niedziela, 17 stycznia 2021

24

Chciałabym by wróciło mi poczucie bycia starszym człowiekiem o kolejny jeden dzień z 2019 roku. Miałam w tedy bardzo fajne i zdrowe nastawienie na niepewną przyszłość. 
A zatem, czy ten rok będzie inny niż poprzednie? Pod pewnym względem z pewnością, w końcu każdy rok jest inny bo niesie za sobą pewne zmiany i nowe sytuacje a zdrugiej strony nie sądzę by bardzo się różnił. Przecież nie stanę się nagle kimś kim nigdy nie byłam. Gdyż na takie zmiany trzeba dłuuuuugo czekać. I podejrzewam, że wiele tego typu zmian, w tym zdrowotnych zajmie mi więcej niż rok. Więc nie nastawiam się na żadne większe zmiany aczkowlwiek w tym roku mam zamiar skończyć studia licencjadzkie z pierwszego kierunku i nie mam pojęcia jak dalej sytuacja się potoczy. 


2 komentarze:

  1. Wiem, że urodziny miałaś wczoraj, ale mimo to chciałam Ci życzyć wszystkiego co najlepszego. Oczywiście dużo zdrowia, bo wiem, że to coś na czym się aktualnie skupiasz. Dużo szczęścia, bo na nie zasłużyłaś i po prostu takiego spokoju ducha, harmonii. Ja mam także 24 urodziny za tydzień i wiesz co? Myślę, że ta 24 jest jakaś... przełomowa. Bardzo na to liczę!

    OdpowiedzUsuń