środa, 4 listopada 2020

Update: ginekolog, dietetyk i inni lekarze

Ginekolog
U ginekologa ostatecznie nie byłam bo się spóźniłam. Jak dobrze pójdzie to pójdę pod koniec listopada. 

Dietetyk
Do dietetyka idę jutro po południu. Kompletnie innego niż dotychczas. Wydam w związku z tym fortunę, ale przezcież robię to dla zdrowia. Więc z jednej strony jest mi źle a zdrugiej dobrze bo wiem po co tam idę. Jutrzejsza wizyta kosztować mnie będzie około 300 zł za 1 godzinę. 

Gastrolog
Do gastrologa mam plan wybrać się mam nadzieję w tym miesiącu bo BBLS nie pojawia się tylko sytuacjach stresujących, np. problemy w domu. 
Chciałabym po prostu pójść jeszcze do kogoś i przekonać się w ten sposób czy coś innego mogę usłyszeć.

Endokrynolog
Chciałabym móc skontaktować się jeszcze przed lockdawn'em, ale nie wiem czy to będzie możliwe bo najpierw muszę iść na badanie krwii (insulina, żelazo, glukoza). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz